KOSZTY TRANSPORTU
Koszt dostawy prezentowany jest przed złożeniem zamówienia a po dodaniu produktu do koszyka lub podawany po potwierdzeniu zamówienia przez obsługę sklepu.
W przypadku produktów z indywidualnym kosztem dostawy - całkowity koszt to iloczyn sztuka x ilość, w przypadku większej ilości takich produktów
prosimy o kontakt z obsługą sklepu 86 4737800 lub
sklep@multimedia24.pl
DOSTAWA
Wszystkie produkty prezentowane w sklepie posiadają oznaczenie z terminem dostawy.
Zamówione towary które posiadamy na magazynie wysyłane są w ciągu
24 godzin od chwili otrzymania płatności za zamówienie/
Produkty, których dostępność jest inna niż 24 godziny i jest określona w karcie produktu lub podana w mailu od obsługi sklepu,
lub po uzgodnieniu telefonicznym wysyłane są zgodnie z uzgodnieniami.
Bez względu na wartość zamówienia posiadamy produkty wymagające wysyłki na palecie ze względu na ich konstrukcję, duże gabaryty lub masę przesyłki przekraczającą podane powyżej wartości.
Przesyłki małogabarytowe mogą być nadane firmami kurierskimi:
Pocztex, Inpost, DPD, DHL. GLS, FEDEX standardowy czas dostawy to
1-2 dni robocze
Przesyłki gabarytowe lub ważące powyżej 30kg nadawane są z indywidualnym kosztem transportu, który podawany jest na karcie produktu - standardowy czas dostawy to 1-2 dni robocze
Przesyłki ciężkie i nietypowe i też gabarytowe wysyłane są firmami
DPD, DHL, Fedex Hellemann, Geis, Rhenus standardowy czas dostawy to
2-4 dni robocze
Zawsze wybieramy opcje korzystniejszą dla klienta
Każdorazowo po wygenerowaniu listu przewozowego, klient otrzymuje taką informację drogą mailową.
W dniu dostawy otrzymasz mailem powiadomienie o godzinach doręczenia przez kuriera. Będziesz miał możliwość zmiany terminu dostawy.
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć paczkę do lokalu odbiorcy tylko gdy waga paczki nie przekracza 30 kg.
Dostawy realizujemy na terenie Polski lub zagranicy po uzgodnieniu kosztów dostawy
W przypadku większych zamówień istnieje możliwość darmowej wysyłki
Dostawy niestandardowe (paczki powyżej 30 kg oraz o niestandardowych rozmiarach) będą wyceniane indywidualnie,
a Klient podczas składania zamówienia, otrzyma informacje o kosztach związanych z przesyłką do zaakceptowania.
PAMIĘTAJ!!!
Sprawdź stan paczki przed podpisaniem odbioru dostawy. W przypadku uszkodzeń paczki prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz kontakt z naszą obsługą 86 473 78 00